Sunday, April 1, 2012

Misi 2012 aku :-)

Assalamualaikum , harini post aku cuma pasal harapan / hasrat  pasal bende-bende yg aku nak untuk tahun 2012 . semua bende ni dah lama da aku nak cuma Allah belom tunjukkan jalan :) . inilah bende yg paling aku nak buat untuk tahun nih :


1. family always sehat .
2. Umrah / Haji pegi satu family .
3. 9 A's Pmr / Abg ku SPM 10 A's
4.Bercuti di London selama Sebulan bersama Family tersayang :-*.
5.Ipod touch / iphone 4s.
6.bahagia disamping family dan si Dia.
7.saling bantu-membantu sesama family/ sedara-mara.
8. pandai masak !
9.tengok mama n ayah pegi haji dgn selamat .
10.Top student :)
11. family day dekat tempat-tempat yg jarang pegi :-)
12.Pandai main gitar n reti buat lagi Led Zepplin . 
13.Kurus / tought
14.Tinggi ;)
15. Camera DSLR sendiri .
16. Sama2 masuk syurga Jannah :)

2 comments:

  1. InsyaAllah.. Semua yg dikerniakan Allah adalah satu perkara yang amat manis dan memberi kebahagian tetapi jika sesuatu perkara itu bukan untuk kebahagian kita Allah tidak akan memberikannya.. =)

    ReplyDelete
  2. Untunglah , pandai berPidato :P

    ReplyDelete