Friday, April 27, 2012

Hidup Harus Diteruskan .

Assalamualaikum , okaylah aku mengaku aku rindu belogg aku nih . Aku nak setart cerita nih , boleh tak ?  okay . " setiap orang melakukan kesilapan " . betul tak ayat aku ni ? memang betul aku ada buat salah . adoi , ketandusan idea pulak---,--- .Tukar cerita baru , minggu ni sepatutnya aku pergi tengok wayang cerita Batleship atau Avengers - buat plan serba-serbi tak kena . habis ranap semua , hampeh .Sape pandai subjek Science ? meh la rajin-rajinkan diri ajar aku ...... okaylah . aku rasa macam malas nak updated belog sebab  tangan aku  dah gatal nak bukak buku math . sampai sini je untuk harini . take care . Assalamualaikum .

                                                                                                                                 'Better late than Never ' 
                                                                                                                                              Faris Ali .

No comments:

Post a Comment