Wednesday, December 14, 2011

PMR tak lama lagi =='


salam , Apa kabar semua ? sihat ? bagi aku cuti ni cuma untuk bagi aku Kerisauan yang teramat sangat             ( tatabahasa salah xD ) korang semua tak Bosan ke asyik buat benda same je Setiap Hari ! Yeayyyh ! Tak lame lagi Aku akan menjadi PMR Candidate ! tu yang  habis buat semua Bulu yang ade kat badan aku Tegak ! siut :-( . Harini 15/12/2011 . Lebih kurang 15 hari je lagi sekolah nak bukak ==' . By the way , I just want to sayk Good Luck For All Batch Form 3 yang ade dalam dunia nih Terutama Sekali Ameer Aizat Sepupu kesayangan aku :-)! hehe habislah korang :-P .takpe-takpe tahun depan korang boleh wish kat aku pulak kan kan ? ;) Okay lah Sampai sini je post aku untuk Harini Bye2 have a nice Day ! Vojuer :-)  Assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment